Вимоги до макетів для бланків, що самокопіюються, Євро 2 шари

 

Важливо! При розрахунку вартості виготовлення ми виходимо з того, що макет для верхнього шару і нижнього - однаковий.

Побажання до подачі макета:

Ми приймаємо до друку лише такі формати файлів:
Adobe PhotoShop (*.psd, *.tiff); Adobe Illustrator (*.ai, *.eps); Adobe PDF (*.pdf)
При використанні формату *.jpeg для растрових зображень слід пам'ятати, що рівень стиснення досягається за рахунок втрати якості зображення.
Застосування форматів *.gif, *.bmp, *.pict, а також зображень, поміщених у верстку через буфер обміну просто неприпустимо.
 

1. ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО ФАЙЛІВ

Не використовуйте у назві файлів російських букв.
Не допускати використання колірних моделей, окрім CMYK, Pantone — (RGB, HSB, LAB).
Вильоти за обріз (по 2 мм для листової продукції та 5 мм для багатосмугової продукції), якщо макет у EPS або TIFF вильоти мають бути симетричними.
Елементи дизайну повинні знаходитися від краю виробу (всередину) на 3-4 мм.
У макетах, зверстаних у програмах Corel, Illustrator усі шрифти мають бути у кривих.
Роздільна здатність для растрових зображень повинна бути не менше 300 dpi.
Заливання чорним за формулою - С: 60; М: 40; Y:40; До:100.
При виборі кольорів не варто довіряти зображенню монітора. Не варто також орієнтуватися на відбиток, отриманий на принтері.
Один файл має містити один виріб! Якщо у Вас продукція має обличчя та оборот – потрібно готувати два файли.
Макет не повинен містити жодних ICC-профілів. При наявності колірних профілів растровий процесор автоматично їх застосовує, що не завжди призводить до бажаного результату.
Підтвердженням коректності та відповідності макета є затверджений електронною поштою макет, надісланий замовнику.
 

2. ПРАВИЛЬНЕ МАКЕТУВАННЯ ДРУКОВАНОЇ ПРОДУКЦІЇ

Для всіх макетів, що готуються до друку, діє універсальне правило: до розмірів готового виробу необхідно додавати по 2 мм під обріз з кожної сторони. А всі написи та важливі елементи дизайну необхідно розміщувати на відстані 5 мм від країв готового виробу.
Розмір самокопіювального бланка в готовому вигляді - 210х94, в макеті необхідно задати 214х98.

3. ДОЗВІЛ МАКЕТІВ

Зберігаючи зображення для розміщення у публікації, використовуйте формати TIFF або EPS. Файл повинен відповідати колірній моделі CMYK. Переконайтеся, що файл не містить будь-яких додаткових каналів, шарів і шляхів, за винятком шляху відсування (Clipping Path) у файлах EPS. Без застосування складних ефектів до тексту, не набирайте його в пакетах растрової графіки. Якщо текст таки набраний, не змінюйте параметрів Image Size, будьте готові до того, що надрукований текст (особливо дрібний) може бути розмитим, нерозбірливим, з «рваними» краями. Переконайтеся, що зображення має 300 dpi.
 

4. RGB, CMYK І PANTONE

Режим RGB (red – червоний, green – зелений, blue – синій) використовується світловипромінюючими пристроями, такими, наприклад, як монітори або проектори.
 
Режим CMYK (cyan – блакитний, magenta – пурпурний, yellow – жовтий, black – чорний) є колірним режимом у сфері професійного друку.
 
Кожен колірний режим має свою гамму або діапазон кольорів, який за його допомогою може бути відтворений. Колірна гама RGB ширша, що накладає певні обмеження при переведенні зображення в режим CMYK. Колірна гама, яка може бути відтворена за допомогою барвників CMYK, залежить також від властивостей самих барвників паперу, на яку ці барвники наносяться. Незначні відхилення кольорів можуть бути викликані і самим друкарським пристроєм.
 
!!! На друку можна передати далеко не весь колірний діапазон
 
!!! Починайте роботу з макетом, спочатку встановивши як робочий простір CMYK
 
ПРАВИЛЬНИЙ ЧОРНИЙ
Чорний текст у макеті має бути в одну фарбу за формулою С:0; М: 0; Y:0; До:100.
Заливка чорного кольору повинна відповідати формулі:60; М: 40; Y:40; До:100.
 

5. Чорний текст

З:60; М: 40; Y:40; K:100 - неправильно
З:0; М: 0; Y:0; K:100 - правильно
 

6.Заливка чорним кольором

З:0; М: 0; Y:0; K:100 - неправильно
З:60; М: 40; Y:40; K:100 - правильно
 

7. ДРУКАРНЯ

Один з неприкладних принципів друкарні - легкочитати; інший - щось більше, ніж просто зручність читання: це та енергетика, яка приваблює до стариці інтерес, заслужений чи незаслужений.
 
Ось кілька правил хорошої друкарні:
Літери мають своє життя і гідність.
Перш ніж оформляти текст, прочитайте його.
Відкрийте зовнішню логіку типографіки у внутрішній логіці тексту.
Зробіть візуальний зв'язок між текстом та іншими елементами макета (фотографіями, підписами, таблицями, діаграмами, примітками) відображенням їхнього реального зв'язку.
Виберіть шрифт або групу шрифтів, які відповідають тексту та прояснюють його характер.
Приділяйте увагу навіть незначним деталям.

Корисні статті про поліграфію