Переваги використання паперових пакетів із логотипом - Блог Printmarket

Паперові пакети наголошують на своїй ексклюзивності. До цих пір у повсякденному житті використовуються поліетиленові пакети, тому на їхньому фоні паперові пакети виглядають оригінально та привертають до себе увагу оточуючих. З цієї причини багато компаній та брендів під час виготовлення рекламної продукції вибирають саме паперові пакети з нанесеним логотипом.

Використання паперових пакетів

Насамперед паперові пакети застосовні там, де використовується й аналогічна поліетиленова продукція. Людям пакети потрібні для перенесення будь-яких речей. Найчастіше це покупки з магазину, тому паперовий пакет можна отримати у торгових точках.

Запропонувати своїм клієнтам паперовий пакет із логотипом можуть не лише виробники продукції та торгові підприємства. Доречно використовуватиме подібні упаковки і для інших підприємств. Ті ж юридичні контори можуть вручати у фірмовому пакеті документи, підготовлені для клієнта. Підприємства громадського харчування використовують паперові пакети для пакування готових страв або окремих продуктів.

Насамперед пакет має надавати певну цінність для споживача. Навіть при разовому використанні пакета він вже зіграє роль рекламного носія. Пакет із логотипом може бути помічений усіма перехожими, які відзначать у своїй пам'яті представлений бренд і для них він стане більш впізнаваним.

Переваги паперових пакетів із логотипом

Паперовий пакет є екологічною продукцією. Його утилізація не шкодить навколишньому середовищу, а під час виробництва використовувалися натуральні матеріали.

Паперовий пакет виглядає набагато презентабельно, на відміну від поліетиленового пакету, тому при його виробництві велика увага приділяється дизайну та якості. Такі пакети завжди відрізняються стійкістю форми, барвистістю та стильним дизайном. З таким пакетом приємно йти вулицею. Його складно згорнути та сховати до сумки.

Паперові пакети можна використовувати тривалий час, що роблять багато споживачів. Після придбаної додому покупки пакети не викидаються. З ними можна ходити на роботу, в спортзал, на прогулянку чи гості. Кожен такий "вихід" — це ще одна демонстрація реклами бренду, за яку виробнику не доведеться платити. У цьому випадку є сенс замовляти дорожчі, але міцні пакети.

Виготовлення паперових пакетів

Щоб паперові пакети з логотипом виявилися дієвим рекламним інструментом, варто серйозно поставитися до виготовлення. Для цього слід звернутися до фахівців друкарні "Printmarket" Вони можуть не лише організувати друк цієї продукції, але й допоможуть з розробкою дизайну.

В першу чергу слід підібрати дизайн, який презентуватиме компанію і виявиться незабутнім для споживачів. Другий момент — це вибір матеріалу та способу друку, що дозволить отримати якісний пакет.

На сьогоднішній день друк паперових пакетів здійснюється всіма доступними поліграфічними методами. Можна замовити пакет з ручками і без ручок, ламіновані або крафт-паперу, з плоским і щільнішим дном.

Корисні статті про поліграфію