Часті питання наших клієнтів | Print Market

На цій сторінці зібрані основні типові питання наших Клієнтів. Ми постаралися коротко і зрозуміло відповісти на них. Сподіваємося, що інформація на цій сторінці буде для Вас корисна.

Я можу оплатити замовлення після його отримання?

Ні. Перш, ніж приступити до виготовлення Вашого замовлення - нам необхідно отримати мінімум 50% передоплати.

Куди здійснюється доставка та на яких умовах?

Ми доставляємо замовлення по всій Україні. Доставка по Києву - кур'єром, а по Україні - експрес-доставкою "Нова Пошта".

Більш докладно про доставку Ви можете прочитати в розділі "доставка" на нашому сайті.

Як я можу оплатити своє замовлення?

Ви можете оплатити онлайн за допомогою VISA / MasterCard, WebMoney, Приват24, оплатити по рахунку у будь-якому банку (для фіз осіб, ФОП та юр осіб).

Більш детально читайте у розділі "оплата".

Як мені бути впевненим, що моє замовлення буде виконано вчасно?

Дотримання термінів - одна з найважливіших наших особливостей. Більше інформації в розділі "Гарантії".

Якщо мене не влаштувало замовлення, що робити?

Якщо виконане замовлення не відповідає заявленим вимогам і характеристикам - ми переробимо замовлення або повернемо гроші.

Ми докладаємо всіх можливих і необхідних зусиль для досягнення максимальної якості виконання робіт при виготовленні Вашого замовлення.

Технічні і технологічні особливості друку не дозволяють точно передати колір, який Ви бачите у себе на моніторі, під час друку. Ми виходимо із загальноприйнятих нормативів і вимог до друку. Ми не приймаємо претензії за кольором, якщо вони ґрунтуються на «колір як на моніторі» або «колір як я колись надрукував десь». Будь ласка, зверніть на це увагу перед оформленням замовлення.

Ви платники ПДВ? Як мені оплатити за безготівковим розрахунком?

Так, ми платники ПДВ. Оплатити безготівковим розрахунком Ви можете за рахунком, який підготує для Вас наш менеджер. При оформленні замовлення виберіть відповідний варіант оплати.

Можливо вас зацікавить

Корисні статті про поліграфію