Друзі! Уточнюйте будь ласка інформацію перед замовленням. Нажаль на деякі товари ціни швидко змінюються і ми не встигаємо їх оновлювати.

Пластикові картки

Не знайшли те, що шукали?

Надішліть нам запит - ми підберемо для Вас
найбільш оптимальний варіант.

Нам довіряють

Пластикові карти – необхідний атрибут сучасності

У сучасному світі, коли розвиток електроніки та високих технологій проник у всі сфери життя та діяльності людини, розвинулася електронна комерція. Ще зовсім недавно ми розплачувалися за товари та послуги готівкою, а сьогодні головним платіжним засобом стають пластикові картки. Є карти, які дарують можливість знижок та пільг, дозволяють брати участь в акціях та презентаціях. Дисконтні пластикові картки чудово утримують клієнтів, просувають товар та збільшують клієнтську базу. Але не тільки в магазинах, супермаркетах та бутіках можна користуватися картами – їх із задоволенням використовують страхові компанії та банки, різні клуби, розважальні заклади та готелі. Адже картка з пластику може виконувати функції ключа в готельному номері або пансіонаті. Пластикові карти створюють масу зручностей для споживачів, головне з яких – – це безготівковий розрахунок, коли замість пухкого гаманця з грошима достатньо носити із собою лише особисту платіжну картку. А для бізнесменів та виробників картки відіграють величезну роль у популяризації імені компанії та покращенні її іміджу. Адже, маючи картку від вашої фірми, покупець при повторному замовленні послуги або товару звернутися саме до вас.

Історія створення пластикової картки

Вперше ідея пластикових карт спала на думку американському письменнику-фантасту Едварду Белламі. Письменник ніби передбачав майбутнє, описавши у 1887 році, як герої його утопічного роману «Погляд назад» 2000 року ходять до супермаркетів та користуються дисконтними картами. Але до початку ХХ століття його ідея так і не була реалізована. На початку століття весь світ був охоплений науково-технічним прогресом, і багато американських власників нафтових компаній, великих магазинів та готелів знайшли спосіб «прив'язати» до себе споживачів – вони випустили спеціальні карти, що дозволяють розраховуватись за товари та послуги. Ці карти давали можливість клієнтам брати розстрочку, а бізнесменам – ndash; стежити за рахунками клієнтів та враховувати їх покупки. Перші карти були з картону, а дані клієнта вписувалися вручну чи видавлювалися пресом. У 1914 році компанія Mobil Oil застосувала карти для того, щоб водії ними оплачували паливо і робили покупки в магазинах на заправках. А з 1928 року Бостонська компанія Farrington Manufacturing розпочала випуск перших карток. Вони створювалися з металу і призначалися лише найбільших і шанованих клієнтів. Популяризацію серед усіх верств населення пластикові картки набули вже після закінчення Другої світової війни, у 1950 році. Компанія Diners Club створила першу універсальну картку, що дозволяє робити покупки у будь-яких магазинах по всій Америці. Розквіт використання розпочався зі знаменитої на весь світ і сьогодні карти American Express, яка була випущена 1 жовтня 1958 року, а вже через рік власниками таких карток стали понад 475 тисяч американців, а також понад 30 тисяч організацій та підприємств. Наприкінці 60-х років два великі банки: Bank of America та Interbank разом провели цікаву акцію – розсилку клієнтських банківських пластикових карток поштою. За кілька років кількість власників карток збільшилася на мільйони.

Види сучасних пластикових карт

На сьогоднішній день існує безліч видів карт, які допомагають компаніям розвивати бізнес, «розкручувати» нові бренди та збільшувати кількість клієнтів, а споживачам – бути завжди в курсі новинок, акцій та знижок, мати пільги при користуванні послугами та при купівлі товарів. Ось види кредитних карток залежно від призначення:

  • Дисконтні – найпоширеніші, дають всілякі знижки та пільги.
  • Рекламні – використовуються при появі нової послуги чи товару, на презентації чи відкритті нового магазину, клубу, сервісу.
  • Страхові – містять інформацію про клієнта та його страховий поліс.
  • Клубні – дають можливість знижок та обслуговування «преміум» класу у певному клубі.
  • Прозорі картки-візитки – виготовляються також у Прінт Маркет, ознайомитись з пропозицією можна на нашому онлайн сайті, насторінці «Візитки».
  • Банківські – один із найперших видів карток, містять інформацію про клієнта та стан його банківського рахунку.
  • Подарувальні – допомагають вирішити проблему подарунка, а для компанії – гарантовано наводять ще одного клієнта та рекламують ваші товари чи послуги.
  • Транспортні – у багатьох передових країнах міські та міжміські поїздки оплачуються спеціальними картками, де вказано вид транспорту та кількість поїздок.
  • Предоплатні – випускаються комерційними компаніями для оплати їх послуг, наприклад інтернету, заправки паливом.
  • Ідентифікаційні – засвідчують особу власника, мають усі дані та фото, найчастіше служать перепустками до організації, банку, бібліотеки тощо.
  • Лотерейні – карти зі скретч шаром, що дозволяють брати участь у розіграшах та лотереях, залучають клієнтів та підвищують імідж компанії.
  • Заправні – найчастіше карти на пред'явника, що випускаються для безготівкового розрахунку за паливо, популярні серед організацій, що містять кілька автомобілів або автопарк.

Що вибрати – Стандарт або Стандарт з ембосуванням?

Ми, компанія Print Market, виробляємо високоякісні пластикові картки для наших клієнтів. Крім стандартних карток, ми також виробляємо ембросування та нанесення штрих-коду. Дизайн пластикових карток створюється нашою командою художників-професіоналів, але кожен замовник має право принести готовий макет, який він бажає надрукувати. Розмір карт 86х54 мм, матеріал -ndash; якісний білий пластик завтовшки 0,76 мм. Друк повнокольоровий, барвистий, яскравий, двосторонній. Нанесення зображення методом цифрового друку, що дозволяє досягти точної передачі навіть найдрібніших деталей. Для того, щоб ваша карта зберігала акуратний презентабельний вигляд довгий час, ми проводимо 2 післядрукарські операції:

  1. Ламінація матовою або глянсовою (на вибір) захисною плівкою.
  2. Округлення кутів.

Для персоналізації карт ми пропонуємо ембосування. Що це таке та навіщо його робити? Як каже Вікіпедія – ембосування (від англ. embossing) це процес механічного видавлювання на лицьовій стороні пластикової картки різної інформації: номер картки, термін дії, прізвище та ім'я клієнта, назва компанії, унікального номера, % знижки, елемент дизайну тощо. Ембосування значно збільшує захист карти та помітно покращує імідж компанії.

Як надрукувати пластикові картки в Києві?

Виготовлення пластикових карток відбувається швидко та якісно, ​​ціни у нас найдемократичніші та доступні навіть для компаній з обмеженим бюджетом. Телефонуйте вже сьогодні нашим менеджерам, щоб замовити та обговорити пластикові карти Київ. Будь-яку додаткову інформацію можна отримати за телефоном або електронною поштою (номери та адреси на сторінці Контактів). Для тих, хто вже працює з нами, робить повторне або велике замовлення, у нас є різноманітні пільги та знижки, про які вам розкажуть менеджери. Також ви дізнаєтесь про різні методи оплати та доставки готової продукції. Своєчасну доставку замовлення до вашого міста та офісу забезпечать наша кваліфікована служба логістики та Нова пошта.

1393

людина сьогодні переглянули цю категорію