Як зробити листівку, яка продаватиме?
Для початку, давайте об'єднаємо поняття флаєр та рекламна листівка (не важливо якого розміру – а6 чи а5) в одне ціле. І надалі, для зручності, у нашій статті всі рекламні листівки будуть називатися «флаєрами».
 
Отже, )
 
… Роздача рекламних флаєрів, напевно, один із найпопулярніших та бюджетних способів проведення рекламної кампанії, мета якої – залучити нових покупців.
 
… Хоча, не знаю як Вас, а мене дістали ці «ненормальні», які намагаються мені вручити папірець з інформацією, яка мені абсолютно не потрібна. До того ж дуже часто буває так, що навіть якщо я і візьму/отримаю це рекламне послання – я його не зрозумію, викину, забуду… що робити, коли ми міняємось місцями і тепер наше завдання – продати, залучити, запросити тощо. буд.
 
Відповідь проста - не повторювати помилки і робити флаєр таким, щоб він сподобається Вам.
 
Дизайн та контент листівки.
Ваш флаєр має всього 3-5 секунд, щоб на нього звернули увагу і захотіли прочитати. Тому дизайн повинен бути незабутнім. Використовувати яскраві та соковиті фото чи зробити флаєр у «мінімалістичному» стилі – залежить вже від Вашого смаку та відчуття стилю. Головне завдання – він має зачепити.
 
Не пишіть багато тексту, він нікому не потрібний. Імідж + слоган + коротке пояснення цього буде достатньо.
 
.. і як це не банально, але дуже часто буває так, що це забувають – вкажіть контакти, адресу магазину, сайт, телефон тощо.
 
Найголовніше – запам'ятайте: гарний дизайн «ПРОДАЄ», і це факт. Дизайнери сервісу PrintMarkit знаю, як це зробити.
 
Де, кому і як роздавати флаєри.
Велике значення має хто, де і як роздає Ваші флаєри. Для початку ми рекомендуємо одягнути промоутера (той хто роздає) у фірмову футболку на якій, наприклад, нанести «АКЦІЯ! Магазин «БАМБУК» знижка 10% на тростину» або щось таке.
 
Важливо пояснити тому, хто роздаватиме Ваші флаєри, на кого розрахована Ваша акція. Якщо акція «Дівчаткам у нічний клуб вхід безкоштовно» – напевно, правильно роздавати студентам та молоді. Якщо Ви продаєте жіночі чоботи – краще вручати флаєра жінкам тощо.
 
Не стоїть завдання роздати флаєри всім підряд, або за 10 хвилин роздати 1000 флаєрів.
 
Промоутер – це ВИ САМІ, ВАШ МАГАЗИН/РЕСТОРАН/НІЧНИЙ КЛУБ. Тому поясніть йому, як ВАЖЛИВО, щоб він мило посміхався і, по можливості, намагався зацікавити потенційних Клієнтів.
 
Завжди пам'ятайте: робіть те, що Ви хотіли б отримати самі, опинившись на місці покупця: відмінний сервіс, якісний продукт, розумна ціна + посмішка ... роблять чари.
 
Удачі Вам, Вашому бізнесу, улюбленій справі, хобі та гарного настрою)))

Можливо вас зацікавить

Корисні статті про поліграфію