Реклама на пластиці у Києві – Друкарня Принтмаркет

Сьогодні все частіше стали створювати рекламу із використанням пластику. Це пов'язано з тим, що реклама, виготовлена ​​за допомогою даного матеріалу, довговічна, легко монтується та має привабливий зовнішній вигляд.

Створення реклами на пластиці відбувається таким чином:

1. Залежно від передбачуваного терміну експлуатації, можливості її переустановки та переміщення під час експлуатації вибирається товщина пластику.

Якщо йдеться про виготовлення рекламних плакатів, то товщина пластику складає близько 1 мм. У тому ж випадку, якщо її планується переміщати, то тут товщина пластику становить 5 мм і більше.

2. На пластик фарбою наноситься рекламне зображення, яке закріплюється за допомогою ультрафіолетового проміння.

Такий метод друку широко застосовуються виготовлення зовнішньої реклами, т.к. він добре переносить вплив зовнішніх факторів: перепаду температур, снігу, дощу та сонячних променів. Завдяки цьому рекламу, виконану з ПВХ, можна застосовувати для оформлення стендів, торгових вітрин, розміщувати її на дверях і вікнах.

Чому варто зупинити свій вибір на пластиці?

Пластик є універсальним матеріалом до створення різноманітних видів рекламної продукції. Це легкий матеріал, на якому легко можна виконати замовлення різної складності. А його стійкість до поганих погодних умов робить його чудовим засобом для створення зовнішньої реклами.

Пластик зручний у використанні. Він підходить як для нанесення фарби, яка не тільки добре лягатиме на нього, але й швидко твердне, так і створення на ньому зображень та написів шляхом гравіювання. Цей матеріал чудово піддається обробці. Його можна склеювати, фрезерувати, що дозволяє без проблем враховувати побажання клієнта.

Ультрафіолетовий друк: характерні риси та переваги

Сучасні технології дають можливість якісно та швидко виконувати навіть термінові замовлення з використанням УФ-друку. Ультрафіолетовий друк є одним з видів струминного друку, при якому використовуються спеціальні чорнила. Ультрафіолетові промені полімеризують їх, створюючи верхній шар у вигляді тонкої, але стійкої до різноманітних впливів, плівки. Таким чином, реклама, зроблена за допомогою даного друку, має вологостійкість, вона не вигоряє і не тріскається, а значить, реклама здатна тривалий час зберігати зовнішній вигляд незалежно від її розміщення.

Крім того, використання макетів дає можливість реалізовувати різноманітні дизайнерські рішення, що дає змогу її застосовувати у різних сферах. Так сьогодні її використовують для виготовлення рекламних банерів, постерів, білбордів, фірмових каталогів тощо.

Отже, реклама, створена з використанням даної технології, характеризується:

  • коротким виробничим циклом та швидким висиханням фарби під впливом УФ-променів, що дає можливість швидко підготувати необхідний тираж;
  • реклама, зроблена таким способом, стійка до впливу зовнішніх факторів і здатна тривалий час зберігати презентабельний вигляд;
  • відсутністю дратівливих запахів;
  • економією.

 

Друкарня "Принтмаркет" приймає замовлення на виготовлення рекламних носіїв із використанням пластикових матеріалів, наприклад:

Пластикові таблички для офісу:

Пластикові таблички для офісу

 

Кулькові ручки з пластику:

Ручки пластикові

Досвідчені фахівці допоможуть вам створити рекламне зображення, а також підібрати найбільш оптимальні розміри та товщину матеріалів, які будуть задіяні для його створення.

Наша компанія використовує тільки якісні матеріали та найновіше обладнання, що дозволяє створювати справді якісні вироби. Реклама, виконана колективом фахівців, буде вигідно наголошувати на перевагах вашого бізнесу.

Завдяки технологіям, що використовуються, і відповідно до побажань клієнта, ми розробляємо як прості вироби, які можна використовувати для внутрішньої реклами та оформлення інтер'єру, так і більш складних конструкцій, що підходять для розміщення на вулицях.

Наші співробітники відповідально підходять до виконання завдань, визначених клієнтом, незалежно від того, чи здійснюється робота над одиничним чи багатотисячним замовленням.

Корисні статті про поліграфію