Фольгування ламінатором на папері у Києві | Блог Прінтмаркет

Рекламна продукція виглядає більш привабливо та стильно, якщо виготовлена ​​із застосуванням фольги. Переливи фольгованого матеріалу, що грають у денному світлі, надають поліграфічним виробам індивідуальності, солідності. Друкована продукція із нудного носія із тривіальним дизайном перетворюється на гідний інструмент бізнесу, який не соромно використовувати.

Фольгування візиток

Метод фольгування паперу

Технологія виготовлення фольгованої продукції має схожі моменти з тиснення тексту або малюнка. Вихідним матеріалом служить крейдований папір. Замовлення тиражу коштує півтора-два рази дешевше, ніж виготовлення ідентичного обсягу методом тиснення. Ефект виходить аналогічним.

Ще одним аргументом, що схиляє на користь фольгування, є короткий термін виконання роботи. У випадку з утиском терміновість неможлива через особливості технології, яка вимагає підготовку кліше та включає інші непрості процеси.

Фольгування ламінатором дозволяє отримати гарний напис, у якого безліч переваг:

  • солідний та красивий зовнішній вигляд;
  • металізована основа;
  • золотий або срібний блиск;
  • стійкість до стирання;
  • рельєфність поверхні;
  • хороше ставлення споживачів до візиток та бажання їх зберегти.

Текст з благородним ефектом підвищує статус компанії в очах потенційних клієнтів.

Етапи фольгування ламінатором

Для декорування паперу в техніці фольгування необхідні ламінатор і фольга. Ламінатор являє собою спеціальний технічний прилад з барабанами, що нагрівається, який використовується для покриття листових матеріалів захисним плівковим шаром.

Фольга служить як головний витратний матеріал. Залежно від обраного дизайну вона може бути позолоченою, посрібленою або кольоровою. Головне, щоб нижній шар мав клейку поверхню.

Робота з виготовлення фольгованої поліграфії починається з того, що макет доводиться до стану замовника, що влаштовує. Далі майстер друкує заготовки на цифровому обладнанні із порошковими тонерами. Фольгований матеріал розкладають клейкою стороною вниз на роздруковані макети. Якщо замовник хоче різнокольорові елементи з фольги, то майстру доведеться з особливою обережністю викладати матеріал, щоб не помістити елементи декорування. У таких випадках поліграфісти використовують метод проміжного ламінування.

Заключним етапом технології створення фольгованої поліграфічної продукції є ламінування. Воно необхідне захисту продукції від стирань, від обсипань металізованого матеріалу. Листи пропускають через спеціальний пристрій – ламінатор, після чого матеріал остуджують та передають замовнику.

Виготовлення рекламно-сувенірної продукції методом фольгування має очевидні переваги перед класичним гарячим тисненням. Отримані вироби виглядають красиво, солідно, залишають гарне враження про компанію у справжніх та майбутніх клієнтів.

До речі, один із популярних товарів у клієнтів друкарні "Принтмаркет" – візитки з тисненням фольгою.

Можливо вас зацікавить

Корисні статті про поліграфію