Маркетинг літніх продаж - Блог Принт Маркет

Багато компаній називають літо «мертвим сезоном» для продажу товарів та реалізацій послуг. Це зрозуміло. Майже всі потенційні клієнти витрачають гроші на відпустки, а не на покупки. Тому у бізнесі відбувається падіння рівнів продажу. Однак це не означає, що ви не можете з вигодою для себе просувати товари або послуги, використовуючи розумну маркетингову стратегію. Якщо ви хочете збільшити свій дохід, розгляньте наступні п'ять порад щодо маркетингу літніх продажів.

1. Переконайтеся, що ваша пропозиція ще актуальна!
«З щитом або на щиті» – це означає, що ви повинні проаналізувати вашу цільову аудиторію, щоб знайти для неї досить привабливу пропозицію. Можливо, вам слід оголосити акцію «Купи два товари за ціною одного» та складати покупки в наші яскраві різнокольорові Еко сумки та Еко пакети з логотипом вашої компанії.


2. Повідомте клієнтів про ваші цікаві пропозиції
Флаєри, плакати, листівки, наклейки та інші інструменти рекламної поліграфії ідеально підходять для маркетингу літніх продажів. Спекотного літа люди, як правило, шукають притулку в кондиціонованих великих магазинах, супермаркетах, кінотеатрах. та торгово-розважальних центрах – це чудова можливість роздати потенційним клієнтам листівки та флаєри із зазначенням ваших пропозицій. А ми, компанія Прінт Маркет, запропонуємо хороші знижки на будь-яку рекламну поліграфію.

3. Залучайте покупців на місці
Якщо люди знаходяться в супермаркеті або торговельно-розважальному центрі, то дуже ефективно використовувати в торгових залах великі, сміливі рекламні банери та мобільні стенди – Х Банер і Стенд Ролл Ап, щоб створити ажіотаж та залучити клієнтів прямо на місці!

4. Залишайтесь у пам'яті клієнтів
Чим частіше клієнти бачать ваш логотип, бренд або спеціальну пропозицію, тим швидше вони його запам'ятають та звернуться до вашої компанії. Ніколи не зупиняйтеся на роздачі однієї сотні листівок – це слід зробити кілька разів з періодичністю 1-2 тижні, щоб ваші клієнти запам'ятали вас. Можна використовувати кілька варіантів рекламної поліграфії – роздавати листівки та відправляти Єврофлаєри поштовим розсиланням. Або розробте маркетингову стратегію, яка створить у клієнтів бажання ознайомитися з вашою спеціальною пропозицією, а потім обмежте термін реалізації даної пропозиції. Клієнти не зможуть чинити опір. Це дуже ефективний метод просування товару.

5. Використовуйте всю гаму рекламно-сувенірної та поліграфічної продукції
Не обмежуйте себе лише одним рекламним ходом. Кожна стратегія має свої плюси та мінуси, але всі разом вони можуть призвести до акції, яка забезпечить потужний розвиток бізнесу та дасть відмінні результати. Друк листівок, плакатів, банерів, ручки з логотипом, актуальні сьогодні Еко товари та багато іншого Принт Маркет може запропонувати для просування ваших літніх продажів.

Маркетинг літніх продаж – це не складне ракетобудування, але він вимагає стратегічного підходу, щоб отримати від інвестицій максимальну віддачу. Ми готові вже сьогодні допомогти вам організувати вдалу та дуже ефективну маркетингову кампанію. Чекаємо на ваші дзвінки за телефоном Київ (044) 229-5323.

Можливо вас зацікавить

Корисні статті про поліграфію