Рекламні банери та постери l Принт Маркет

4 способи отримати максимальний ефект від рекламних банерів та постерів

Ми витратили багато часу, вивчаючи ефективність роботи рекламних банерів та постерів. Що таке рекламні банери чи постери? Це повнокольорові зображення, зроблені за допомогою цифрового друку та нанесені на банерну тканину, полотно або цупкий папір. Вони можуть мати вигляд перетяжок, панно, транспорантів чи вивісок. У цій статті ми розглянемо, як за допомогою плакатів та банерів впливати на розвиток бізнесу. Також ви дізнаєтеся, як має виглядати рекламний банер, щоб він просував товар або пропозицію.

Основні характеристики правильного банера!

1. Зверніть увагу!

Ефективний банер або постер запам'ятовується одразу трьома важливими моментами:
• Заголовком або слоганом
• Переконливою графікою та яскравою кольоровою гамою
• Зрозумілим текстом і шрифтом, що добре читається.

Правильно вибраний слоган – це 90% успіху банера. Якщо ви не в змозі самі придумати хороший слоган або заголовок до свого банера, зверніться до фахівців-копірайтерів. Те саме стосується вдало підібраного зображення та кольорової гами – вона повинна відповідати корпоративним кольорам бренду, що рекламується, і візуально нести послання потенційним клієнтам. Шрифт, яким буде надана інформація, повинен бути лаконічним, чітким і ясним, щоб його можна було легко прочитати, проходячи або проїжджаючи повз. Друк банерів повинні бути найвищої якості – на цьому не можна заощаджувати!

2. Покажіть товар обличчям!

Дуже важливо виділити всі позитивні сторони рекламованого товару чи послуги. Цифрова друк плакатів, постерів та банерів дозволяє досягти фотографічної точності зображення – скористайтеся цим та покажіть товар особою. Не скупіться на хороші професійні фотографії продукту, який ви збираєтесь рекламувати! Дивлячись на правильно зроблений банер, покупець повинен захотіти придбати цей продукт або отримати рекламовану послугу. Не забувайте частіше вказувати ім'я компанії чи бренд товару, щоб вони запам'яталися покупцям.

3. Вкажіть клієнту дорогу до товару!

На банері, що ефективно працює, обов'язково вказано кілька варіантів контакту з компанією, де можна придбати рекламований продукт або послугу. Це може бути адреса та телефони, інтернет-сайт і навіть докладна карта доїзду. Покупець повинен знати – на нього чекають, йому запропонують найкраще!

4. Заінтригуйте клієнта!

Банер без інтриги не працює! Якщо є можливість, використовуйте анімацію або інші варіанти привернення уваги. Але пам'ятайте – банер повинен виділятися, але не повинен бути нав'язливим та набридливим. Щоб надрукувати хороший банер, краще доручити його розробку фахівцям.

Ось коротко про основні правила друку банерів, постерів і плакатів, які допоможуть у розвитку бізнесу. . Наша компанія Print Market має високотехнологічне обладнання для друку банерів. У нас є штат досвідчених художників-дизайнерів та копірайтерів, які знають, що і як слід розміщувати на банерах. Ми вміємо робити гарні та ефективні банери високої якості та за прийнятними цінами. Ми готові допомогти вам у цьому!

Корисні статті про поліграфію