Поліграфія для бізнесу Принт Маркет

Цифровий формат вже давно не є далеким майбутнім маркетингу – це його справжнє. Інтернет, мобільні телефони та соціальні мережі домінують у всіх сферах сучасного життя. Тим не менш, маркетингу потрібен простий і ефективний спосіб спілкування зі споживачами. Для того, щоб бренд став відомим, необхідно знайти найбільш дієві методи його застосування. Ось п'ять найкращих способів змусити бренд із повною віддачею працювати на вас:

1. Приклейте його.

Наклейки робити легко і дешево, а тираж їх може бути величезний. Бренд «Apple» з'явився у вигляді наклейки ще у 1970-ті роки. Ці ретро-наклейки досі практично не змінилися візуально і впізнавані на всіх нових продуктах компанії. На сьогоднішній день «Apple» – один із найвідоміших логотипів у світі, а його наклейки демонструють творчість та лояльність бренду.

2. Носіть його.

Це, толстовки, головні убори та інший одяг. Але просто нанести принт чи логотип на одяг недостатньо. Burger King дарує своїм гостям капелюхи, які виготовляють спеціально для кухарів ресторану – це сприяє популяризації бренду. Принаймні діти у захваті.

3. Відчуйте його.

Команда Hornets («Шершні») при створенні дизайну квитків преміум-класу використовувала нанесення об'ємного малюнка бджолиних сот, створивши таким чином тактильне нагадування про себе. І стільникова структура здобула загальне визнання. Ми рекомендуємо використовувати вибірковий уф лак.

4. Прочитайте його.

Коли знаменитий бізнесмен, один з керівників «Chipotle» Стів Еллс розмістив на паперових стаканчиках уривки з творів модного американського письменника Джонатана Сафрана Фоєра, то це виявилося чудовим інноваційним маркетинговим ходом. І раніше порожній простір отримав розважальний та привабливий зміст. «Chipotle» одразу виявився унікальним брендом для своїх клієнтів, виділився серед конкурентів та отримав безліч позитивних відгуків у пресі.

5. Грай із ним.

Жоден робочий стіл чи кабінет не буде повним без фігурки «bobblehead» на столі, або навіть двох-трьох таких фігурок. Ці смішні іграшки, у яких пружина замість шиї, реагують хитанням голови на будь-який дотик чи подих вітерця. Вони зберігають піднятий світлий настрій, відволікають на кілька секунд від робочих проблем і допомагають виявити індивідуальність господаря. Крім «bobblehead» такі іграшки, як стрес-м'ячики та еспандери подарують хвилину відпочинку в середині метушні і в той же час нагадають клієнту про ваш бренд.

У нас в Прінт Маркет є абсолютно все для того, щоб зробити вашу компанію незабутньою і унікальною. Замовте листівки та флаєра, наклейки та стікери – і ви будете готові до виконання першого пункту правильного маркетингу. Для здійснення другого пункту у нас є для вас футболки, толстовки та багато іншого для дітей та дорослих. Візитки, блокноти, щоденники та фірмові бланки допоможуть вам у реалізації третього пункту. Нанесення логотипів на будь-який товар зробить ім'я вашої компанії. Ну і якщо ви захочете здійснити п'ятий пункт – ми до ваших послуг. Підкоримо світ разом!

Корисні статті про поліграфію