Гібридне лакування у поліграфії. Що треба знати? - Блог Прінтмаркет

Для остаточного оформлення готової поліграфічної продукції є різноманітні методи післядрукарської обробки. З їхньою допомогою вдається створити оригінальні вироби з унікальним дизайном. Подібні процеси вимагають додаткового часу, а отже, і більш високої оплати за виготовлення всього тиражу. Зменшити вартість друкованої продукції і при цьому надати їй особливого візуального ефекту можна за допомогою технології гібридного лакування.

Візитки з гібридним лаком

Особливості гібридного лакування

Гібридне лакування – це метод друку, який виробляється глянсовим та матовим лаками одночасно. Такий спосіб ще називають подвійне лакування в лінію. Отримане таким чином зображення дозволяє виділити малопомітні ділянки, передати багатогранність рельєфу, який відображає малюнок, контраст матового та глянсового лаку дає додатковий візуальний ефект. Гібридне лакування створює ще й особливі тактильні властивості запечатаного матеріалу.

Виріб, виготовлений за допомогою гібридного лакування, має такі властивості:

  • Насиченість кольору – досягається завдяки використанню глянцю;
  • Точність суміщення зображень – гібридні фарби мають ряд властивостей, які дозволяють зберегти суворі градієнти без застосування спеціальних форм;
  • Захисні властивості – прозорий лак може приховувати інші зображення, що дає можливість захистити товар від підробки;
  • "Апельсинова кірка" – це візуальний і тактильний ефект, який вигідно відрізняє готовий виріб від інших.

 

Матеріали для гібридного лакування

Для гібридного друку використовуються крейдований папір та картон. Ці матеріали добре вбирають фарбу, що дозволяє досягти стійкого глянцю. Швидке висихання барвника дозволяє друкувати з іншого боку без затримок для висихання.

У процесі друку проводиться полімеризація фарби УФ-випромінюванням, що надає зображення опір стирання і зберігає чіткість контурів тривалий час.

На папері, що крейдується, друк здійснюється набагато швидше і без затримок.

Застосування гібридного лакування

Методом друку гібридного лакування сьогодні виробляється великий асортимент поліграфічної продукції. Насамперед це рекламні матеріали, а також все те, що потрапляє до рук споживача — обкладинки журналів, папки, буклети, календарі.

Великий попит на подібний метод друку виникає серед виробників упаковки. Візуальний ефект вигідно відрізняє товари на магазинних полицях та привертає увагу покупця.

Ще одне застосування – це візитки з гібридним лаком. У цьому випадку з'являється ще більше варіантів для їхнього оформлення, які недоступні під час друку етикеток на плівці. До того ж, для виготовлених гібридним лакуванням етикеток можна застосувати фольгування або конгревне тиснення.

Корисні статті про поліграфію