Про дизайн рекламних банерів - Блог Printmarket

Рекламні банери з'явилися в маркетингу близько 10 років тому, а останні 5 років мистецтво банерів стало  швидко та активно розвиватися. Сьогодні часто можна зустріти нестандартні та креативні банери, які миттєво захоплюють увагу потенційних споживачів. .

Рекламні банери слід сприймати з далекої відстані, тому вони повинні бути лаконічними, яскравими і без дрібних деталей, зі зрозумілим текстом, поданим у доступній формі, і написаним шрифтом, що легко читається.

Пам'ятайте, що банер найчастіше розрахований для прочитання «які рухаються»  очима з автомобілів, що проїжджають, тому він повинен виділятися серед подібних йому на цій же вулиці або розташованих через дорогу. Дизайн банерів – це велике мистецтво. Ми склали Топ-10 наших улюблених рекламних банерів, які зроблені професійно, тому захоплюють увагу глядачів. Подивіться на цей список, і нехай він надихне вас на творчість!

1. Рекламний банер компанії Heineken 

(Image Source: Creative Criminals)


дизайн банерів


Цей банер компанії Heineken був розташований в Амстердамі. Рука, що простяглася до пляшки, створює 3D ілюзію. Вона ніби зараз схопить пляшку з пивом Heineken. Ми вважаємо, що це є геніальна ідея! Простий, але ефективний креатив – пляшка Heineken, зелене тло та одне слово: «Пива?»

2. Рекламний банер компанії Nike

(Image Source: Partnership Activation)

 

дизайн банерів


Nike довгий час були господарями в області банерів, вони створили дуже багато креативних рекламних щитів, але особливо ефектним відмовився банер, створений до Чемпіонату світу 2006 року в Німеччині. Він, можливо, і не допоміг Англії на полі під час вирішального матчу, але про нього говорили усі газети та програми телебачення. У той час Уейн Руні обігнав Девіда Бекхема і став золотим хлопчиком. англійський футбол. Цей плакат виражає все, що хотів сказати Nike: «Просто Зроби Це».

3. Канцелярські товари компанії Penline

(Image Source: Bored Panda)

дизайн банерів

Як би ви рекламували хорошу липку стрічку – скотч – на великому рекламному щиті? В той час, як більшість компаній навіть не подумали використовувати рекламний банер як метод просування своєї липкої стрічки, компанія Penline показала переваги свого скотчу. Використання геніальної творчої ідеї зі стрічкою стало зіркою рекламних банерів. У Малайзії скотч Penline мав величезну популярність.

4. Рекламні банери бренду Гіннес

(Image Source: Todd Lawson)

дизайн банерів

Можливо, однією з найкращих ідей реклами бренду Гіннес стало використання чорного кольору. Чорний банер виглядав чарівно! Багатьом компаніям важко знайти нові способи просування свого продукту знову і знову. Але тільки не творчим рекламникам бренду Гіннес! Перед вами чорний банер із Торонто. Вночі келих пива виглядає особливо смачно та привабливо.

5. Рекламний банер кінофільму «Післязавтра»

(Image Source: Business Week)

дизайн банерів

Кінокомпанії можуть викидати на створення реклами мільйони, щоб змусити глядачів піти в кіно і подивитися створений ними фільм. А тепер уявіть собі, наскільки важке це завдання для голлівудського блокбастера, який намагається підкорити глядачів Індії, країни, де кіносвітом править індійський Боллівуд. Це шедевр американських рекламників. рекламний банер фільма-катастрофи, де місто «потопає» в океані.

6. Смарт-автомобілі

(Image Source: Bored Panda)

дизайн банерів

Ще один рекламний банер з Торонто (Канада), який показує, що не обов'язково бути найбільшим, щоб виділятися. Це рекламна компанія автомобілів Smart (компактного міського автомобіля), що складається з низки невеликих рекламних банерів по всьому місту. Вони рекламують цінність їх маленького автомобіля – маленький, значить компактний і яскравий.

7. Рекламний банер футбольного клубу Манчестер Сіті

(Image Source: Brig)

Коли англійський професійний футбольний клуб Манчестер Сіті підписав контракт з аргентинським нападником Карлосом Тевесом, забравши його у своїх суперників, Манчестер Юнайтед, вони використовували особливий банер, щоб вітати Карлоса у своєму клубі. Були використані знаменитий блакитний та білий кольори, які є корпоративними кольорами футбольного клубу. 

8. Рекламний банер компанії Макдональдс

(Image Source: Ads of the World)

дизайн банерів

Макдональдс стали господарями рекламних банерів тільки в останні роки, створивши кілька справді творчих щитів. Один з найкращих щитів – цей простий, але ефективний подвійний банер із Данії, кожен із яких складається з 48 аркушів. Стрілки на рекламних банерах спрямовані в один бік і відрізняються лише на 3 метри. Це розмір боку банера. Геніальний креативний спосіб зміцнити повідомлення: завітайте до McDonalds!

9. Рекламний банер компанії Кока-Кола

(Image Source: Ads of the World)

дизайн банерів

Ще одна компанія, яка практично завжди створює яскраві та барвисті банери, це Coca-Cola. Можливо, найвідоміший бренд у світі Coca-Cola створила найзнаменитіші різдвяні творчі банери. Коли ми бачимо Санта-Клауса з пляшкою Coca-Cola, то одразу розуміємо, що Різдво не за горами. 

10. Рекламні банери букмекерської компанії Paddy Power

(Image Source: Daily Mirror)

дизайн банерів

Нарешті, останній букмекерський банер, який ділиться своєю думкою. Paddy Power побачив можливість просувати свої пропозиції у Ліверпулі. Рекламний банер і смілива творча конструкція вискочили, як джин з лампи, зробивши жителям Ліверпуля ясну та цікаву пропозицію.

Ось перед вами десять рекламних банерів з усього світу, які ефективно попрацювали на свою компанію. Ви помітили, що проста творча ідея плюс чіткий лаконічний текст є запорукою успіху? Майте це на увазі, коли створюватимете банер для своєї рекламної кампанії.

Можливо, ви останнім часом бачили рекламні банери, які теж мають бути в цьому списку? Поділіться ними з нами та розкажіть, чим вони вас вразили, відвідавши нашу сторінку в соціальних мережах Facebook та Google+.

 

оригінал статті - https://digitalprinting.co.uk/blog/

Можливо вас зацікавить

Корисні статті про поліграфію