Дизайн флаєрів – 5 основних принципів l Блог printmarket.ua

Флаєри вже давно є частиною будь-якого маркетингу. Їх роздають під час промо-акцій, на виставках та презентаціях, розміщують на прилавках великих та маленьких магазинів, розсилають поштою. Велика інформативність у поєднанні з низькою собівартістю зробили флаєри найбільш універсальним та ефективним інструментом для просування бізнесу.

Дизайн флаєра – довіртеся професіоналам!

У нас в Прінт Маркет ви можете замовити друк флаєрів одного з 5 видів: на якісному крейдованому папері різної товщини, з перфорацією або без нього, з вибірковим УФ-лаком. Стандартний розмір флаєра 100х210 мм його ще називають Єврофлаєр. Дуже ефективно працюють рекламні листівки. Для цього слід використовувати підставки для флаєрів, які також можна замовити у нас.

Якщо вам потрібно розробити кративні рекламні флаєри – звертайтесь до нашої команди висококласних спеціалістів-дизайнерів, які добре знають, як це зробити. Дизайн флаєрів створюється за особливою методикою та з урахуванням деяких професійних секретів. Адже важливо, щоб невелика кількість інформації була цікавою, «чіпляло» споживача і спонукало до придбання рекламованих товарів та послуг. Наші професійні художники-дизайнери створять макет листівок для вашої компанії на вибір. Оплачувати ви будете лише той, який виберете та підпишете до друку.

Приклади «правильної» реклами на єврофлаєрі перед вами – це флаєри для мовних курсів та флаєри для ресторану та кафе.

дизайн флаєрів для курсів


Двосторонній флаєр для курсів іноземних мов: на лицьовій стороні крупно і яскраво, червоним кольором, вказана назва компанії, про яку йдеться – Ismart. Вказано інтернет-сайт, адресу та інші контакти, які допоможуть зацікавленим клієнтам дізнатися більше про компанію. І головне – задіяно дуже ефективний дизайнерський метод: візуалізація вигоди товару. В даному випадку, на лицьовій стороні флаєра основне місце займає вигідна ціна, яка, безперечно, «зачепит» потенційних клієнтів.

дизайн флаєра для ресторану, кафе або бару


Фарбовий двосторонній флаєр для ресторану та кафе: тут також використана «секретна зброя» професійного дизайну – апетитні фотографії пропонованих страв та карта розташування даного ресторану із зазначенням, як зручно туди діставатися. «Родзинкою» даного флаєра є те, що він дає змогу отримати знижку. Такий флаєр споживач ніколи не викине – адже кожному приємно отримати пільгу.

Кольоровий друк флаєрів Київ проводиться швидко, якісно та недорого. Ми прагнемо ніколи не порушувати термінів здачі готового замовлення. Доставка Київ виробляється нашими кур'єрами, в будь-який інший населений пункт України. за допомогою Нової пошти. Друк листівок займає 1-2 дні, залежно від тиражу. Папір для листівок може бути різної товщини: тонкий 100 г/м2, середній 130 г/м2, щільний 350 г/м2. Якість друку фотографічна, з передачею 65 000 кольорів та відтінків.

Замовити дизайн флаєрів в Прінт Маркет дешево – у нас це коштує лише 100 грн. Як замовити? Зв'язатися з нами можна цілодобово на нашому онлайн-сайті, а також зателефонувавши (044) 229-5323 або написавши електронною поштою info@printmarket.in.ua.

Дизайн флаєра – чітко, яскраво, лаконічно

Наші дизайнери підготували кілька порад, які допоможуть вам самостійно створити красивий працюючий флаєр.

1. Визначте ціль і створіть свій стиль.
Ваш флаєр повинен привертати увагу та створювати певний настрій. Використовуйте лише якісні фотографії, яскраві ілюстрації та таблиці, якщо ето доречно. Дизайн флаєра повинен відображати політику та напрямок діяльності вашої компанії. Але пам'ятайте: якщо ви хочете познайомити велику кількість потенційних споживачів з вашою компанією та її послугами – дизайн та текст листівки повинні мати один вигляд. Якщо ви хочете реалізувати більше товарів – зовсім інший.

2. Продумайте текст та виберіть шрифт
Текст також важливий, як і художнє оформлення. Його не повинно бути багато, і він має бути лаконічним, ясним і зрозумілим. Основне завдання тексту – зацікавити споживача. Використовуйте виразний та лаконічний шрифт. Навряд чи люди читатимуть листівку, написану хитромудрими літерами. Текст має бути читабельним та чітким.

3. Креативний дизайн
Виявіть творчість у створенні свого флаєра. Ви не повинні дотримуватись зразка стандартних нудних листівок минулих років. Будьте оригінальним, вмикайте свою фантазію, якщо не хочете, щоб ваші листівки викидали у найближчу урну.

4. Не заощаджуйте на друк
Друк флаєрів у Прінт Маркет робиться швидко та якісно. Ми використовуємо відмінний крейдований папір різної щільності (100 г/м2, 130 г/м2, 350 г/м2) від кращих європейських виробників, а якість нашого офсетного друку відрізняється фотографічною чіткістю і барвистістю. Але найголовніша перевага: чим більше тираж – ndash; тим дешевше вартість одного флаєра. Наприклад, ціна флаєра при тиражі 10 000 штук і більше настільки низька, що буде цікавою навіть невеликим фірмам з обмеженим бюджетом.

5. Використовуйте наші шаблони для дизайну флаєрів
Якщо ви вирішили робити дизайн флаєра самостійно, то на нашому сайті ми підготували шаблони флаєрів в закладці «Для дизайнера». (у картці товару будь-якого флаєра)
Створюючи флаєр, пам'ятайте – ваш макет повинен повністю відповідати «Побажанням до подачі», це дуже впливає на якість та терміни виготовлення вашого замовлення.

Замовте листівки в Принт Маркет – ми зробимо все швидко, якісно та недорого!
 

Корисні статті про поліграфію