Що таке ліфлети та чим вони відрізняються від буклетів? - Блог Прінтмаркет

Як тільки не намагаються виробники та продавці привернути увагу покупців та майбутніх партнерів до своєї продукції чи діяльності своєї компанії! Завдання це не з легких, але на допомогу приходить великий вибір різноманітної рекламної продукції, серед якої високу ефективність приносить ліфлет. Його часто називають рекламним буклетом, через його компактні розміри. Ліфлет має особливу конструкцію, яка у розгорнутому вигляді має великий обсяг інформації.

Особливості ліфлету

Ліфлет

Ліфлет являє собою ту ж рекламну листівку, але складену кілька разів. Завдяки такій конструкції ліфлет набуває невеликого розміру. Загальна поверхня розгорнутого ліфлету займає формат А4 чи А3.

На відміну від листівки, тут можна розмістити набагато більше інформації і навіть структурувати її на різних розворотах (фальцях). Загальний лист ліфлету може бути складений гармошкою або "равликом", що дуже зручно для утримання листівки в руках та ознайомлення з представленими даними.

Зазвичай ліфлет використовується на виставках та в точках продажу. Він не просто рекламує товар чи компанію, а дає споживачеві найширші відомості. На звичайному рекламному листівці складно вмістити стільки багато інформації, фотозображень та графіки.

Ліфлет можна назвати рекламним носієм з кількома поверхнями, на кожній з яких можна розмістити окремо інформацію про компанію, товар, асортимент, про виробництво та особливості виробництва, ціни та акції, а також контактну інформацію.

Використання ліфлету як іміджева реклама

Використовувати ліфлет для формування іміджу компанії можна практично в будь-якій сфері. Часто таку рекламу видають:

  • банківські та фінансові організації — для ознайомлення клієнтів із різноманіттям фінансових продуктів;
  • салони мобільного зв'язку — для надання своїх послуг, товарів та діючих знижок;
  • магазини одягу та взуття або окремі бренди — велика поверхня ліфлету дозволяє розмістити якнайбільше своїх товарів та новинок;
  • туристичні компанії;
  • салони краси.

 

Універсальність застосування такої реклами дозволяє достукатися кожного споживача. Враховуючи, що більшість людей сприймають інформацію наочно, ліфлет виявляється цілком ефективним інструментом.

Виготовлення ліфлету в друкарні

Виготовляються ліфлети будь-яким способом друку. Щоб така реклама добре сприймалася споживачем, важливо попрацювати над її зовнішнім виглядом та змістом.

Інформація має бути доступною та зрозумілою. Важливо донести її послідовно, навіщо продумується оформлення кожного розвороту (фальця). Важливо на кожну сторону нанести відповідний текст та зображення. Остаточний варіант майбутнього виробу складається у вигляді макета, з якого надалі і буде друк.

Також необхідно вибрати тип паперового носія, спосіб друку та метод післядрукарської обробки. Ці три складові дають можливість створити якісний інформаційний виріб, який буде приємно взяти до рук і, можливо, навіть зберегти його.

 

Корисні статті про поліграфію